dinsdag 13 maart 2012

Essence Bruisbal / Bath Ball

Hallo iedereen!
Ik wou vandaag vertellen over een leuke verassing die in ontving van Essence een tijdje geleden.
In de kerstvakantie kon je meedoen met prijsvragen in een adventkalender via de website van Essence.
Ik heb een aantal vraagjes ingevuld om mijn kans te wagen en heb iets gewonnen!
2 Heerlijk ruikende bruisballen van Essence.
Eén daarvan heb ik al opgebruikt dus heb ik nog snel wat foto's getrokken voor alles op was!

Hi everybody!
Today I want to tell you about the nice suprise I received a time ago from Essence.
During the Christmas holidays there was an advent calendar on the website of Essence were you could win prices. I  answered a few questions to take a chance and I won!
2 Delicious well smelling bath balls from Essence.
One of them I already used but I have taken a few pictures before it all was used!


Neem ook eens een kijkje naar hun site!
http://www.essence.eu/nl/home.html
Take a look at there site!
http://www.essence.eu/en/home.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten