maandag 13 februari 2012

Valentijn Ideetjes!


Hallo !
Dit bericht is helemaal in het thema van Valentijn!
Hier ga ik enkele voorbeeldjes laten zien met een beetje uitleg erbij hoe jij het zou kunnen namaken.
Veel plezier!

Hi!
This message is totaly in the theme of Valentine!
Here I'm going to explain you a few examples so you can make them yourself .
Have fun!



1. 
Als basiskleur heb ik een kleurtje van de Hema (Nr. 210) gebruikt en hierop met de zwarte nailart pen van Essence de datum van Valentijn getekend en dat dus ook in een hartjes-vorm getekend.
As base colour I have chosen a colour of 'Hema' (Nr. 210) and on this I have drawn the date of Valentine with the nail art pen from Essence and I also drawn a heart shape around it.

2.
'Essence Sun Club 01 Bbc pink heat' heb ik op deze nagel gelakt, daarna heb ik een sponsje (voor make up op te doen) gebruikt voor een speciaal 'korrelig' effect te krijgen. Hierop heb ik 2 hartjes getekent met de nailart pen van Essence.
'Essence Sun Club 01 Bbc pink heat' I used on the nail, after that I used a sponge ( for make up) for a special 'grainy' effect. On this I drawned 2 hearts with the nail art pen from Essence.

3.
Voor deze nagel heb ik Catrice C03-Looking Sunkissed (Limitted edition: Bohemia) gebruikt, en nail art stickers van essence (crazy chick). Hiervan heb ik 2 hartjes gekozen en erop geplakt.
Om het af te maken heb ik er gouden glitter op gedaan van Essence (Circus Circus : 01 My sparkling acrobat)
For these nails I have used Catrice C03-Looking Sunkissed (Limitted edition: Bohemia) and nail art stickers from Essence (crazy chick). From these I used 2 hearts and put it on the nails.
To finish it I have put golden glitter on the nails from Essence (Circus Circus : 01 My sparkling acrobat)

5.
Als basiskleur heb ik "020 marvelous Pink" van P2 (limited edition : Cirque de beauté) gebruikt. Dan heb ik hierop rode glitters van de Action gestrooid en 2 rode hartjes, ook van de Action, erop geplakt.
As a base colour I used "020 marvelous Pink" from P2 (limited edition : Cirque de beauté). After that, I have put some red glitters from Action on it and I have glued 2 little red hearts, also from Action, on the nails.

Fijne Valentijn!
Happy Valentine!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten