maandag 23 januari 2012

Shoplog 14-01-2012

Hallo!
Ik ben zaterdag gaan shoppen en was op zoek naar koopjes.
Tot mijn verbazing waren er ook leuke kortingen bij kruidvat.
Er waren een aantal lakjes van Catrice waarop er 50% korting was.
Ik was blij want er waren nog een aantal kleurtjes van de collectie die ik nog niet had! :)
Deze korting is er omdat Catrice weer met aantal nieuwe kleurtjes komt in februari.

Hi!
Saturday I went shopping and was looking for sales.
To my suprise there were also sales at kruidvat.
There were a few nail polish colours from Catrice with 50% reduction.
I was so happy because there were a couple of colours I didn't had yet! :)
There is a reduction because there are new colours coming from Catrice in february.


De lakjes die er uit gaan, zijn:  / The polishes that are leaving are:
* Catrice Ultimate Nail Lacquer:
- 120 Plum Play With Me
- 130 Lucky in Lila
- 140 Let's Mauve On!
- 320 Back To Black
- 340 Run Forest Run!
- 380 Forget Me Not
- 430 Purpelized
- 440 I Wear My Sunglasses At Night
- 450 Sand Francisco
- 460 In The Bronx
- 470 Snow Motion!
- 480 Miss Piggy Reloaded
- 490 Iron Mermaiden
- 500 Sir! Yes, Sir!
- 540 Am I Blue Or Green?
- 580 Blues Brother Vol II
- 590 Jade Is Not My Name
- 660  I'm A Star...

* Catrice Ultimate Nudes:
- 060 Mona Lisa Is Staring Back


Ook wil ik nog even op een rijtje zetten welke de nieuwe kleurtjes zijn (vanaf februari 2012). Kan niet wachten tot ze in de winkel liggen! :)

I also want to show you the new colours (starting february 2012). I can't wait to see them in the stores! :)



Ultimate Nudes (links boven / above left)
- 090 Karl Says Très Chic
- 080 Sing: Oh, Champs-Élysées
- 070 Same Seine But Different

Ultimate Nail Lacquer
Boven / Above
- 710 Dulce & Havanna
- 700 Birdy Reloaded
Midden / In the middle
- 690 Fred Said Red
- 720 Bruno Brownani
- 790 The Pinky And The Brain
- 780 Welcome To Rosywood
- 770 Put Lavender On The Agenda
- 740 Kings Of Greens
Onder / Below
- 820 Pimp My Shrimp
- 810 ACid/DC
- 800 Heavy Metallilac
- 840 Genius In A Bottle
- 830 Salmon & Garfunkel
- 850 Aretha's R-E-S-P-I-N-K
- 860 Browno Mars

En 3 oude bekende lakjes die weer terug komen:
And 3 old polishes are coming back:


- 240 Sold Out Forever
- 280 London's Weather Forecast
- 350 Hip Queens Wear Blue Jeans


Je moet dus snel zijn als je nog een aantal lakjes van de oude collectie wilt voor een zacht prijsje!
You need to be fast if you still want some of the polishes from the old collection for a great deal!


Nu terug naar de lakjes die ik gekocht heb.
Now back to the polishes I bought.


Eerst ga ik jullie mijn nieuwe kleurtjes van Catrice voorstellen.
De eerste links is : 480 Miss Piggy Reloaded, dit is een zacht roze kleur.
De middelste is : Ultimate Nudes 060  Mona Lisa Is Staring Back, dit is een nude kleurtje met fijne glittertjes. En de laatste is : 660 I'm A Star... , dit is een goud lakje met glitters.

First I'm going to introduce you my new colours from Catrice.
The first one from the left : 480 Miss Piggy Reloaded, this is a lovely soft pink colour.
The central one : Ultimate Nudes 060 Mona Lisa Is Staring Back, this is a nude colour with little glitters.
And the last one : 660 I'm A Star... , this is a gold polish with glitters.

En dit zijn de twee stamping kleuren die perfect zijn om goed te stempelen:
001 Stamp me! white & 002 Stamp me! black

And these are the two stamping colours that are perfect to stamp:
001 Stamp me! white & 002 Stamp me! black
Dit was mijn klein shoplogje!
This was my little shoplog!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten